icon-phone Dział handlowy
62 591 91 19

DGCS System MOJA FIRMA


Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA Cena netto: 60,00 zł

Fakturowanie DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi sprzedaży towarów i usług w firmach, które nie potrzebują kontrolować stanów magazynowych. Wystawia faktury, paragony, rachunki, dokumenty kasowe. Zawiera bogaty zestaw raportów. Prowadzi rozrachunki z kontrahentami. Przeznaczony dla firm o różnym profilu działalności pracujących na jednym stanowisku komputerowym z możliwością rozszerzenia licencji na pracę wielostanowiskową oraz zdalną przez Internet.



Więcej

Magazyn DGCS System MOJA FIRMA Cena netto: 120,00 zł

Magazyn DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi gospodarki magazynowej oraz sprzedaży towarów i usług. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży oraz dokumentów kasowych. W pełni kontroluje stany magazynowe, ruch towarów, płatności nasze i kontrahentów, stan gotówki w kasie. Generuje szereg raportów obrazujących stan firmy.



Więcej

Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA Cena netto: 120,00 zł

Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny program przeznaczony dla firm, prowadzących rozliczenia na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży VAT, środków trwałych. Generuje i wysyła e-deklaracje oraz JPK. Posiada rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania DGCS System Moja Firma. Przeznaczony dla firm (jednosobowych i spółek) o różnym profilu działalności pracujących na jednym stanowisku komputerowym, z możliwością rozszerzenia licencji na pracę wielostanowiskową oraz zdalną przez Internet.


Więcej

Kadry i Płace DGCS System MOJA FIRMA Cena netto: 200,00 zł

Kadry i Płace DGCS System MOJA FIRMA do 10 pracowników to program płacowo-kadrowy, wspomagający pracę działów rachuby płac w małych firmach. Ułatwia rejestrowanie danych kadrowych pracownika, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji oraz rozliczanie z ZUS i US. Współpracuje z programem Płatnik. Uwzględnia wymogi zreformowanych przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych. Importuje podstawowe dane z programu Płatnik, Płace DOS (dGCS S.A.) oraz poprzez plik xls o określonym formacie. Może pracować na róznych systemach operacyjnych: Windows, Linux oraz Unix.



Więcej

Zdalna Praca Cena netto: 250,00 zł

Zdalna Praca jest oprogramowaniem, umożliwiającym korzystanie z dowolnego programu dGCS Biznesmen poza siedzibą firmy, zainstalowanego na komputerze w firmie. Głównym jej zadaniem jest bezpieczne udostępnienie programów ich użytkownikom i aktualnych danych w każdym miejscu, gdzie mogą być potrzebne. Dedykowany jest firmom, których pracownicy np. pracują w terenie lub w domu i potrzebują mieć dostęp do programu oraz jego bazy danych, zainstalowanych na komputerze w firmie.

Najważniejsze zalety programu Zdalna Praca:
 

  • Efektywne uruchamianie wybranych programów na wskazanym komputerze poza firmą np. w domu
    Użytkownik zdalny ma dostęp wyłącznie do programu, a nie do zawartości całego komputera. Możesz w pełni korzystać z udostępnionego programu m.in. wystawiać faktury, księgować, obliczać płace, drukować, sporządzać zestawienia.
  • Uruchomiony zdalnie program wygląda identycznie jakby był otwarty na komputerze w siedzibie firmy
    Wystarczy dostęp do internetu (zdalna praca przez internet). Działa równie szybko i sprawnie nawet na łączach o słabej przepustowości, gdy korzysta z niego większa liczba użytkowników. Dodatkową jego zaletą jest prosta instalacja oraz automatyczna aktualizacja.
  • Pełna kontrola nad danymi
    Baza danych jest umieszczona na komputerze w Twojej firmie i to Ty decydujesz komu i jaki program udostępnić zdalnie. Połączenie jest szyfrowane, co czyni je bezpiecznym.
  • Praca oddziałowa
    Udostępnione zdalnie programy mogą być równocześnie uruchamiane przez wielu uprawnionych użytkowników pracujących w centrali, oddziałach lub poza firmą.


Więcej

Zdalna Pomoc Cena netto: 50,00 zł

Zdalna Pomoc jest to bezpieczne narzędzie, umożliwiające uzyskanie szybkiej, sprawnej pomocy przez Internet od specjalistów naszej firmy. Konsultant mający dostęp do zawartości Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Opcja Zdalnej Pomocy doskonale sprawdza się w sytuacji przenoszenia bazy danych programu na inny komputer czy też w przypadku problemu technicznego z programem.

Nie musisz już szukać pomocy u informatyka czy sam/a zmagać się z kwestiami technicznymi.

Korzystając ze Zdalnej Pomocy otrzymasz szybką, efektywną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.



Więcej

Pomoc Premium Cena netto: 200,00 zł

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 
 

  • dostęp do infolinii priorytetowej:
    specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy Premium; 
  • oddzwanianie w przypadku zajętości linii w ciągu 1 godziny;
  • 12 interwencji*;


Ponadto zakres usługi obejmuje:
 

  • pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
  • konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
  • zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
  • analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;


Dostęp do pomocy technicznej umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.



Więcej

Pomoc VIP Cena netto: 500,00 zł

Jest to pakiet kompleksowych usług serwisowych pomocy technicznej dedykowany dla użytkowników naszych programów, w ramach którego gwarantujemy m.in.: 
 

  • dostęp do infolinii priorytetowej:
    specjalny nr telefonu do kontaktu z konsultantem dla klientów pomocy VIP;
  • gwarancję oddzwaniania w przypadku zajętości linii w ciągu 30 minut;
  • instalowanie aktualizacji naszego oprogramowania po wcześniejszym umówieniu się;
  • 60 interwencji*;


Ponadto zakres usługi obejmuje:
 

  • pomoc w wyjaśnianiu problemów z użytkowaniem oprogramowania;
  • konsultacje telefoniczne - nasi eksperci doradzą Państwu najlepsze rozwiązania;
  • zdalne połączenie z komputerem klienta – przejęcie pulpitu komputera ułatwia interwencję i przyspiesza rozwiązanie problemu;
  • analizy baz danych – sprawdzamy poprawność zapisów i definicji;


Dostęp do pomocy technicznej VIP umożliwi Państwu szybkie uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania i rozwiązanie problemów, co zwiększy stabilność pracy Waszej firmy.

* - maksymalny czas trwania jednej interwencji wynosi 15 minut. Usługa wygasa po 12 miesiącach od daty zakupu, wraz z niewykorzystanymi interwencjami.



Więcej